Jumaat, 18 Disember 2009


Salam pada semua pengunjung..bertemu kita di MYSWEETYCAKES..ini blog baru aku untuk promosi hasil kek dan biskut-biskut yang aku buat sendiri..kat sebelah tulah hasil kek harijadi dari kretiviti aku sendiri..kek span coklat dilapisi bluebery didalam dan disaluti freshcream coklat serta ditaburi dengan coklat rice..huhu..tanpa guru atau saper-saper yang ajar aku..dek kerana minat sangat nak mencuba buat kek sendiri..aku pun dengan rajinnya mencubalah..hahaha..akhirnya inilah jadinya..walau xseberapa nak cantik..tapi boleh la yerk..ini pun sebab mak aku suh wat untuk bday dia..sebenonya dah lama kek ni dibuat..tapi baru nk kongsi dengan kawan-kawan kat blog ni..hehe..bnyk lagi aku dh wat tp sempat amik gambor yg ni jerk..yang len2 xsempat nak capture..okeylah lau ader lagi tempahan or aku sajew2 rajin nk wat t aku cepat-cepat amik gambo untuk berkongsi dengan korang yerk..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan