Selasa, 5 Januari 2010

BIRTHDAY CUPPYCAKES






Salam untuk semua pengunjung semua..hope sihat hendaknya..dah 6 hari berlalu 2009..tahun 2010 kini kita berada..SELAMAT TAHUN BARU 2010..hehe..masih lum terlambat kot nak ucap..hope tahun ni azam terbaru dapat terlaksana dan azam lama pun jua terlaksana..INSYA ALLAH..Masuk tahun baru semua pekara baru pun bermula..yang lama kita lupakan..hehe..hari ni saya nk berkongsi cerita..kebetulan ada kawan aku ingin meraikan harijadi anaknya pada minggu ni..hehe tak sangkalah masa dok buat promosi kat kawan-kawan dengan hanya pesanan sms..tup2 kwn aku sorang ni bertanya..PN SHAFIZAH dari LEDANG,MUAR...jadi aku pun dengan suka n gembira menerima tempahannya..dia kata nak buat kek harijadi untuk anak2 dia..tema colourful and kartun.hehe..baru nk start xberapa nk pndai sgt nk deko kartun..so ini lah hasilnya..thnks GIRL for ur support..hope hang n anak2 hang suka ler cupcakes aku ni..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan