Sabtu, 9 Januari 2010

KURSUS HANDS ON 3 JENIS KEK

Salam sejahtera pada pengunjung semua...hari ni aku nk kongsi citer dengan u all..walaupun terasa lagi kepenatan ni..tapi ku gagahi jua menulis dalam blog ini..sebabnya dah excited sangat nk berkongsi cerita pasal KURSUS yang aku join ni.Hari ni dalam sejarah aku p ler kursus membuat kek di SUBANG JAYA.walaupn jauh tapi kerna minat ku sanggup redah..hehe..kelas yang aku join ni membuat 3 jenis kek..iaitu kek marble,moist kek n cheese kek.Memang syok n happening abes..lebih2 lagi bila melayan celoteh kak honey n mama=)..hehe..aku ni pemalu..xbese sangat tapi kerana keramahan mereka aku pun jdi bese mcm dah kenal lama jer dgn diorang..Kebetulan hari semalam aku dapat last mint tempahan kek untuk kek hantran pertunangan..oleh kerna aku nak p belajar..alang2 aku pun wat ler sekali untuk kek tmpahan tunang itu di tempat aku belajar..disini aku lampirkan gambar2 hasil dari kerja hands on dan kek2 yang telah aku buat..bila kek dah jadi dok amik gambo jer..hehe..kesimpulannya memang aku puas hati belajar dengan kak honey..xsia2 dtg dari jauh..hasilnya memang marvelous..kek moist n kek cheese dia mmg sedap giler..cuma kek marble jer xdpt nk rasa coz kek marble dh dibuat utk hantran pertunangan..hehe:D..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan