Isnin, 19 Julai 2010

PERCUBAAN PERTAMA


Salam buat semua pengunjung serta followers mysweety..senyum2 selalu semanis coklat..hehe..sebut bab coklat hari ini saya membuat exsperimen pasal coklat..hahaha..bkn buat per pn.. mencuba ssajew jer..sedap kew x..jd kew x..kebetulan masa ngah buat pop cakes ader la saki baki coklat.jd saya pn masukkn dlm mould coklat.adalah dpt dlm 5-10 biji..jd saya bg ler sikit kawan sy rasa..Kebetulan slpas kawan sy rasa,dia bertanya kat saya..berbunyi gini"brapa hrga ko jual coklat..sdaplah..aku nk order 50 biji yer"...hik3x..sy pn dgn sungguh berbesar ati..tidak mnghampakn kawan saya..buat gak coklat atas permintaan kawan sy itu..masa sy bg dia ase sy ltk kismis kt dlm..tp dia nk yg kosong..xnk ltk pape..jd inilh hasilnya..saya balut dgn kertas aluminium agar nmpk lg menarik..kepada siapa2 yg nk menempah utk mkn sesajew or bg gift kt kawan2 blh ler hubungi saya yer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan